30 Aralık 2013 Pazartesi

Ersun Yanal-2


Aykut Kocaman'a yaptığım numaralama yolunu Ersun Yanal için de başlatmıştım. Ancak uzun süredir dokunmamıştım. Sezon başında pek ısınamamıştım hocaya fakat ön yargılı davrandığımı fark ettim. Ersun hoca önemli bir dezavantajımla karşılaşmamı sağladı. Ön yargının bir hata olduğunu fark ettirdi. Kendisine bu konu hakkında teşekkür ederim.

Fenerbahçe'de gösterdiği etkili performanstan ziyade saha dışındaki duruşuyla da büyük bir teşekkürü hak ediyor. "3 Temmuz" edebiyatına girmeden sadece işini yapmak istiyor. Yenilgi, galibiyet fark etmeden her seferinde "Biz başaracağız, şampiyon olacağız" mesajını çok net bir dille veriyor. Verdiği bu özgüven ve güç için yine teşekkürler. Kendisine sezon başında yaptığım haksızlıklar için özür dilerim. Aykut Kocaman'ın koltuğuna geçtiğinden dolayı yaptığım ön yargılı ve kırıcı yorumlar için özür dilerim. Ersun Yanal, her hareketiyle önemli bir spor insanı ve "insan" olduğunu gösterdi.

Yeni yıldan, 2014'ten en büyük temennim Fenerbahçe'nin şampiyon olması. Hayatımda ilk kez Fenerbahçe'nin şampiyonluğuna çok inanıyorum ve kesin gözüyle bakıyorum. Bu inancı aşılayan Ersun Yanal'a sevgilerimi iletiyorum. 10 Kasım'da oynanan Galatasaray derbisi ve hemen akabinde 2 hafta sonra oynadığı Beşiktaş derbisinde sahaya sürdüğü "ruh ve onur sahibi" takım ile kendisine olan sevgim artmış ve saygım büyümüştü. Kesin bir dille söylüyorum; Ersun Yanal, Fenerbahçe'yi şampiyon yapacak. Buna her türlü eminim ve kefilim. İnancım tam. Ersun hocanın da dediği gibi,


"Sezon sonunda biz şampiyon olacağız. Biz ipi önde göğüsleyeceğiz. Taraftarlarımıza en başında bu sözü verdik. Üstümüze düşeni yapacağımızdan hiç kimsenin şüphesi olmasın. Biz bu konuda çok iştahlı ve istekliyiz. Camiada herkes istekli ve iştahlı. Şampiyon olmak istiyoruz ve bunu gerçekleştireceğiz. Çok doğal ve masum bir istek."

Yeni yılınız kutlu olsun. Sağlık yanınızda olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder